Iklan Billboard 970x250

ליאו מסי שכר / מסי פריז הפכה למועדון הספורט עם שכר השחקנים היקר בעולם ספורט 1

Iklan 728x90

ליאו מסי שכר / מסי פריז הפכה למועדון הספורט עם שכר השחקנים היקר בעולם ספורט 1

Lionel Andrés Leo Messi Cuccittini. הירשמו לערוץ הרשמי של ONE httpsgooglA9JALY.


סיטי לא מוותרת על ליאו מסי ישראל היום

ליאו מסי - שכר של 555 מיליון אירו בשנה בעוד החוב של ברצלונה תופח בעקבות החוזה הענק של מסי הכנסות מועדוני הכדורגל צפויים לצנוח בעד כ-30 בשנה הנוכחית.

ליאו מסי שכר. במקום הראשון באופן לא מפתיע נמצא כוכב ברצלונה ליאו מסי שחתם לקראת סוף חודש נובמבר על חוזה חדש ומשודרג עד שנת 2021 עם סעיף שחרור של 700 מיליון יורו. בנטו מדובר ב-75 מיליון יורו - הרבה מעל מה שדווח בנוגע לשכרו בעבר והרבה מעל כל כדורגלן אחר בעולם כריסטיאנו רונאלדו לדוגמא מרוויח ביובנטוס כ-30 מיליון יורו נטו בעונה. ספורט מערכת ONE המשכורות העצומות שמרוויחים שחקני הכדורגל בעולם הן לא דבר חדש אבל אחת לכמה זמן הרשימה מתעדכנת וכל פעם ניתן למצוא מישהו אחר בפסגה.

על פי דיווח בספרד הכוכב הארגנטיני של הקטלונים. ליאו מסי מואשם בצביעות ברצלונה עם הודעת גינוי. ולכאן נכנס לתמונה ליאו מסי.

סמואל אטו החלוץ הקמרוני שמשחק בקבוצת אנזי מחצלקה הרוסית ימשיך להיות המרוויח הכי גדול בענף שכר של כ-20. ליאו מסי - שכר של 555 מיליון אירו בשנה בעוד החוב של ברצלונה תופח בעקבות החוזה הענק של מסי הכנסות מועדוני הכדורגל צפויים לצנוח בעד כ-30 בשנה הנוכחית. ליאו מסי - שכר של 555 מיליון אירו בשנה בעוד החוב של ברצלונה תופח בעקבות החוזה הענק של מסי הכנסות מועדוני הכדורגל צפויים לצנוח בעד כ-30 בשנה הנוכחית.

ליונל אנדרס לאו מסי קוציטיני או ליאונל. ליאו מסי יקבל חלק מהשכר שלו במטבע קריפטו מוזר. התקרה מחושבת לפי הכנסות המועדון פחות ההוצאות.

הכוכב הארגנטינאי יזכה לצד שכר העתק שלו בכל עונה גם במענק חתימה של עשרות מיליוני דולרים. בלה ליגה יש תקרת שכר ורכש. במסגרת החוזה מסי מרוויח כ-40 מיליון יורו לעונה.

על פי הערוץ מסי מרוויח כמעט 48 מיליון לישט בשנה - 26 מיליון מתוכם הגיעו כשכר מקבוצתו והשאר הגיעו מחוזי פרסום וחסויות - 39 מיליון בחודש 975 אלף לישט בשבוע 139 אלף לישט ביום ו-5000 לישט לשעה. במסגרת החוזה מרוויח מסי שכר שנתי של לא פחות מ-138 מיליון יורו ברוטו. זו ההצעה של ברצלונה לליאו מסי.

יחד עם מענקי חתימה ונאמנות ובונוסים שונים הצטברו בשנים האחרונות סכומי העתק שהרוויח מסי ליותר מ-600 מיליוני דולרים בזכות אותו חוזה שכר שנחשב עד היום לחוזה הגדול ביותר בהיסטוריית הספורט העולמי. La Pulga בשל. כאמור על סכומים כאלה אנחנו יכולים רק לחלום.

עם קיצוץ של 60 אחוז בשכר. אחרי חשיפת שכרו. השכר השנתי של מסי עומד על 138 מיליון יורו ברוטו ו-75 מיליון יורו נטו - הרבה מעל מה מה שדווח בעבר בנוגע לשכרו והרבה מעל כל כדורגלן.

היום שישי פורסמה הרשימה העדכנית של השכר בלאקיפ כשהחדשה העיקרית היא שמשכורתו של ליאו מסי בברצלונה עומדת על 83 מיליון אירו. ליונל מסי הוא הכדורגלן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם השנה עם הכנסות שנתיות של 31 מיליון יורו 44 מיליון דולר לפי דירוג של המגזין פראנס פוטבול. כאמור על סכומים כאלה אנחנו יכולים רק לחלום.

מסי בן ה-23 הרוויח את כספו ממשכורתו כחלוץ קבוצת הכדורגל ברצלונה ומעסקות פרסום. נחשף החוזה שהורס את ברצלונה. המאמן בדרך לפיטורים מהירים.

ליאו מסי רוצה לעזוב את המועדון הקטלאני. ההנהלה נקלעת למגננה שמחייבת פגישת חירום שתוביל כנראה לבחירות. נולד ב- 24 ביוני 1987 הוא כדורגלן ארגנטינאי המשחק בעמדות ה חלוץ וה קשר ההתקפי ב פריז סן זרמן וב נבחרת ארגנטינה בה הוא משמש כ קפטן.

ליאו מסי קיבל כחצי מיליארד יורו בארבע שנים כחודש לפני הבחירות לנשיאות ברצלונה אל מונדו חשף את פרטי השכר של ליאו מסי במה שנראה כחוזה היקר בהיסטוריה של הספורט העולמי. מסי מכונה לעיתים בכינוי הפרעוש בספרדית.


ברצלונה החוזה המטורף של ליאונל מסי נחשף ומעורר סערה וואלה ספורט


מנצ סטר סיטי לא תצרף את ליאו מסי הולאנד דורש שכר עתק ספורט 1


ברצלונה ליאו מסי מרוויח מעל חצי מיליארד יורו ספורט 1


הקדים את רונאלדו ליאו מסי בראש רשימת הספורטאים המכניסים של פורבס כדורגל בעולם הארץ


ההצעה של ברצלונה למסי 30 מיליון אירו לעונה


מי הקבוצה שמשלמת הכי הרבה לשחקנים ספורט 5


מסי פריז הפכה למועדון הספורט עם שכר השחקנים היקר בעולם ספורט 1


השכר המטורף של מסי רוני עשוי להישאר בכל זאת ביונייטד ישראל ספורט


השכר של ליונל מסי 42 5 מיליון יורו לעונה עד 2021 ספורט 5


דונארומה על הגעת מסי אני מאושר הוא השחקן הטוב בעולם וואלה ספורט


שכר מנופח וכוכב שנמאס לו מה קרה למועדון הכדורגל המכניס בעולם גלובס


מסי בפסגת שיאני השכר עם 131 מיליון יורו בשנה ישראל ספורט


אחרי ההלם למה מסי עזב את ברצלונה סרוגים


30 מיליון אירו מענק חתימה פרטי החוזה של מסי


מסי שכר מטוס פרטי יגיע לארגנטינה עם סוארס


נחשף ליאו מסי ירוויח 1 1 מיליון יורו בשבוע


מסי מרוויח 104 4 מיליון יורו בשנה בברצלונה כלכליסט


ליונל מסי ויקיפדיה


ליאו מסי שכר של 555 מיליון אירו בארבע שנים ביזפורטל

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Posting Komentar

Iklan Tengah Post

Iklan Atas